Jeżdżę, więc jestem.

avatar Niniejszy blog rowerowy prowadzi Mateusz vel. Raven, który z pofabrycznej Łodzi pochodzi. Od początku 2009 roku (od kiedy prowadzi tutaj statystyki) przejechał 28483.21 kilometrów, w tym 4325.30 po wertepach. Jeździ ze średnią prędkością 19.69 km/h.
Inne informacje znajdziesz tutaj.

Znajomi na Bikestats

Czas: 05:21 h
Średnia: 17.42 km/h
Maksymalna: 52.36 km/h

Upalnie, lajtowo, towarzysko, krajoznawczo i śmiercionośnie

Niedziela, 29 kwietnia 2012 | Komentarze #9

Skład: Iza, Marysia, Adam, Marcin i ja.

Teraz wyjaśnienie tytułu wpisu:
-Upalnie, bo było upalnie;
-Lajtowo, bo było chyba po równo siedzenia przy ognisku, jedzeniu i trunkach wszelakich, co jazdy;
-Towarzysko - patrz wyżej;
-Krajoznawczo, gdyż celem wycieczki była makieta (w skali 1:1) samolotu w Dłutówku;
-Śmiercionośnie, bo Marysia zabijała swoimi cyckami biedne niewinne motylki. :D

Makieta samolotu w Dłutówku © Raven

Track zerwany pod Konstantynowem, bo brakło mi prądu, ale powrót odbył się taka samą drogą, po ciemku, w świetle lampek. Przy okazji Siwy postanowił nam wtedy udowodnić, że nie długość się liczy i wprost olśnił nas swoim krótkim działkiem. :)

P.S. Zgodnie z prośbami (i, co gorsze, groźbami...) uczestników, zdjęcia z radosnej kąpieli w rzece nie zostają opublikowane. Chcę żyć. :P

Kategoria 50-100km, Offroad, W towarzystwie, Z fotkami i filmami

<< Poprzedni wpis: Na urodzinowego grilla
>> Następny wpis: Skrzyczne klimaty 1/4

Raven
| 19:09 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Wszak zabrzmieć tak miało.
| 18:59 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj uuu jak to groźnie zabrzmiało :P
Raven
| 18:18 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Mówisz - masz. Co i jak wysłałem Ci prywatną wiadomością.
izka
| 14:16 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Mimo, że wycięte ... to miło by je było dostać do kroniki rodzinnej :D
Raven
| 09:13 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Wyciąłem fotki z kąpieli. Wystarczy taryfy ulgowej. :P
izka
| 21:06 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj Ale tylko troszkę :)
marysia
| 21:04 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj Podoba ci się, bo wyglądasz lepiej niż ja :P
izka
| 20:55 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj Ja co prawda wyglądam jakbym była w mniej zaawansowanej ciąży ... ale i tak mi się podoba :D
marysia
| 20:50 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj Bardzo proszę o usunięcie pierwszego zdjęcia, bo wyglądam na nim jakbym była w ciąży :) A do tego brak cycków mi na nim doskwiera :P