Jeżdżę, więc jestem.
Inne informacje znajdziesz tutaj.
Znajomi na Bikestats
Mój Skype
Ujeżdżany sprzęt
Wykres roczny
Archiwum
- Szlakiem Lararń Morskich 2012:
- Dzień 0
- Etap 1: Wolin - Dziwnów
- Etap 2: Dziwnów - Kołobrzeg
- Etap 3: Kołobrzeg - Bobolin
- Etap 4: Bobolin - Rowy
- Etap 5: Rowy - Łeba
- Etap 6: Łeba - Władysławowo
- Etap 7: Hel
- Bonus - rejs po zatoce
- Etap 8: Władysławowo - Gdańsk
- Etap 9: Gdańsk - Krynica Morska
- Epilog: Krynica Morska - Braniewo
- Międzygórze 2012
- Skrzyczne klimaty 2012
- Góry po raz pierwszy 2011
- Udupieni na Jurze 2011
- Drogowa modlitwa rowerzysty
- Zrób to sam: manetka lockout'u
- 2014, Lipiec3 - 9
- 2014, Maj2 - 2
- 2014, Kwiecień5 - 1
- 2014, Marzec8 - 10
- 2014, Luty1 - 14
- 2014, Styczeń1 - 6
- 2013, Grudzień1 - 6
- 2013, Październik1 - 9
- 2013, Wrzesień1 - 0
- 2013, Sierpień3 - 19
- 2013, Lipiec11 - 12
- 2013, Czerwiec6 - 15
- 2013, Maj9 - 25
- 2013, Kwiecień4 - 11
- 2013, Marzec1 - 30
- 2013, Luty3 - 15
- 2013, Styczeń15 - 92
- 2012, Grudzień11 - 23
- 2012, Listopad13 - 53
- 2012, Październik12 - 21
- 2012, Wrzesień14 - 8
- 2012, Sierpień23 - 46
- 2012, Lipiec19 - 20
- 2012, Czerwiec21 - 53
- 2012, Maj20 - 23
- 2012, Kwiecień20 - 17
- 2012, Marzec15 - 25
- 2012, Luty16 - 31
- 2012, Styczeń15 - 29
- 2011, Grudzień17 - 36
- 2011, Listopad17 - 41
- 2011, Październik16 - 24
- 2011, Wrzesień25 - 7
- 2011, Sierpień22 - 12
- 2011, Lipiec23 - 37
- 2011, Czerwiec36 - 56
- 2011, Maj30 - 56
- 2011, Kwiecień34 - 47
- 2011, Marzec27 - 78
- 2011, Luty14 - 5
- 2011, Styczeń17 - 16
- 2010, Grudzień16 - 20
- 2010, Listopad12 - 4
- 2010, Październik26 - 11
- 2010, Wrzesień24 - 38
- 2010, Sierpień7 - 14
- 2010, Lipiec16 - 14
- 2010, Czerwiec3 - 0
- 2010, Maj8 - 18
- 2010, Kwiecień13 - 19
- 2010, Marzec1 - 0
- 2009, Wrzesień1 - 0
- 2009, Maj2 - 0
- 2009, Kwiecień7 - 1
- 2009, Marzec6 - 3
- 2009, Luty3 - 8
- 2009, Styczeń2 - 5
w tym teren ~2.50 km
Upgrade i przebudzenie
Wtorek, 15 lutego 2011 | Komentarze #5
..Poisona po zimowym śnie.
Zmiany od ostatniej jazdy:
-Serwis amora/przegląd zawieszenia
-wyczyszczenie każdej śrubki
-przesmarowanie wszystkiego, co się rusza
-podcentrowanie kółek
-wypolerowanie tarcz hamulcowych
-Nowa kaseta i łańcuchy (no i nareszcie dokonało się: napęd pełny SLX + łańcuchy XT)
-Nowe zaciski kół (białe i na imbusy)
-Nowy zacisk sztycy (też biały i też na imbus)
Powiem tylko tyle: odrzutowiec. I do tego komfortowy. Nasuwa mi się skojarzenie do widzianego niedawno BMW X6 sunącego błyskawicznie i niewzruszenie po łódzkich drogach upstrzonych dziurami, kiedy to inni od wstrząsów kruszyli sobie zęby. A przy najmniej tak się czułem, kiedy po wożeniu dupy praktycznie całą zimę na Vitaminie wsiadłem na Arsena.
Fotki brak, bo cimno było, ale za to wrzucam porównanie kaset. Właściwie to bez porównania, zarówno wizualnie, wagowo, jak i w kwestii kultury współpracy z łańcuchem.
Jeszcze 2 spostrzeżenia.
a) Trzeba popracować nad mocowaniem magnesika od pomiaru kadencji (właśnie po raz kolejny go uwaliłem..)
b) Chyba przez to singlowe jeżdżenie wpoiłem sobie wyższą kadencję. W kilku miejscach było 90-100, średnia wyszła 81. A przy tym się nie zamachałem.
<< Poprzedni wpis: Taxi - kurs 83
>> Następny wpis: Taxi - kurs 84
Komentarze